Back to the main page Back to category Violas

musical instrument details

VIOLA Mario Tolazzi, Udine 1992, 39,8 cm. lenght. old italian alto violin

Estimated price for orientation: 2 300 $

Category: Violas
Class:











Description
Maker: alte geige, ancienne violon  


Viola made by Mario Tolazzi in Maggio (Udine) in 1992, the body length is 39.8 cm. the instrument is ready to play, the only point to be restored is a trace of a worm in the bottom edge (photo 10).
I will ship well packed. Shipment will be fully traceable and fast with insurance. Shipping in the USA and Asia $ 90 shipping in Europe € 25, withdrawal at no charge in Bologna!
Viola costruita da Mario Tolazzi a Maggio (Udine) nel 1992, la lunghezza della cassa è di 39,8 cm. e lo strumento è pronto da suonare, l'unico punto da restaurare è una traccia di tarlo in un bordo del fondo (foto 10). Spedirò con un perfetto imballaggio. La spedizione sarà completamente tracciabile e veloce. Spedizione in Italia 10 €, ritiro senza spese a Bologna!